antradienis, birželio 28, 2011

Apetitas


Ironija!!! Kai man pakilo apetitas ir be sausainiukų dienos metu nebeapsieinu, mano sumanusis vyras pradėjo aktyviai skaičiuot kolorijas. Žinoma, ne mano, bet savo. Tai mane tikrai varo iš proto, nes nuolatinė jo tema - KAIP NUMESTI SVORIO, KIEK TAI TURI KOLORIJŲ ir pan. Jis nelabai "įvažiuoja", kad man tikrai tai dabar nelabai aktualu, ypač, kai svarstyklės rodo nebe 46kg. Rėmiu jį ir panašiai, bet tos nuolatinės kalbos mane jau varo iš proto... Žinoma, aš esu rami, labai rami. Klausausi jo, bet vieną dieną pratrūksiu :D

Kažkaip pastaruoju metu visai nebeliko minčių. Esu rami ir laukiu. Jaučiuosi kaip kokonas, kuris tuoj tuoj virs drugeliu. Nebegaliu susikoncentruoti, tiksliau net nebandau. Mažylis tooooks aktyvus, kad nepalieka man nei sekundės, kurią galėčiau apie jį negalvot ir jo nejaust. Vieną vakarą jis tokį šou surengė, man net bloga pasidarė. Juozas (kaip jau tapo tradicija vakarais) kalbino sūnelį ir staiga aš matau vaizdą. Iš mano pilvo pradėjo lyst (matyt) koja. Ne šiaip gumbukas, o iškilo kokių gerų 10 cm. Nuoširdžiai išsigandau, greit apsiverčiau ant šono, nes galvoju, tuoj suplėšys pilvą. O juk dar nelaikas :D O vyrui smagu, ooooo, sako, nenusisukinėk, gal dar taip padarys.... Tą patį jis man pakarotojo vakar. Sėdžiu darbe ir staiga stebiu kaip šone mano suknelė kyla. Labai kyla. Šį kartą jau sureagavau ramiau :D Taip vat mano vaikas su manim žaidžia. Dėl to aktyvumo visgi pasikonsultavau su ginekologe. Ji patvirtino, kad viskas labai labai normalu, TAI JUK JO TEMPERAMENTAS! Mano stebuklas, tas mažas žmogutis turi TEMPERAMENTĄ!!!!! Tai nuostabu, stebuklinga.

Visgi dabar pradedu suprast, kad noriu gimdyt su vyru kartu. Jis juk dalis viso šito. Taip aktyviai dalyvauja nėštume, visgi negaliu atimti iš jo ŠIO stebuklingo momento. Ginekologė praves paskaitėlę, kaip kas poko. Sako, tai jis gali ir dalyvaut, ir filmuot, ir virkštelę nukirpt.... Na, iki virkštelės jis dar nepribrendo.. :D Manau.. Nors jau prisigalvojo darytis tatu su vaiko inicialais ir gimimo data. Na, manau, savo meilę kažkaip galima ir kitokiais būdais išreikšt. Šiek tiek brandesniais..

Mano podruškė! K.Hudson: besilaukianti moteris taip pat gali būti stilinga . Tik kam tas TAIP PAT gali būt stilinga. Besilaukianti moteris gražesnė ir stilingesnė už visas kitas.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą