antradienis, liepos 05, 2011

Šeima




Labai džiaugiuosi, kad kuo toliau, mes tampame vis stipresnė šeima. Per šį nuostabų laikotarpį labai suartėjome su Juozu. Tikrai negalvojau, kad mums taip padės nėštumas.

Vaikas vaikas vaikas vaikas :) Visos mintys ir kalbos yra tiiiik apie šį stebukliuką. Negaliu nupasakot, kaip nuostabiai jaučiuosi. Taip laukiu, nekantrauju, pasiilgau, myliu.. Jausmas lyg užsisakiau gyvenimo dovaną ir tuoj tuoj man ją turi pristatyt. Liko visai nedaug, jau 31 savaitė ir 4 dienos.

Mano vaikelis labai aktyvus. Tiksliau žodis LABAI nelabai čia tinka. Gal labiau tiktų HYPER HYPER aktyvus. Kai darėme paskutinį ultragarsą, jis pavyzdingai gulėjo galvyte į apačią, bet.... žinoma, persivertė. Tai mane šiek tiek neramina, nors puikiai žinau, kad jam dar yra vietos pereiti į teisingą poziciją. Bet širdis mano nori, kad tai jis padarytų kuo greičiau. Taigi visą savaitgalį aš jį visaip kankinau įvairiausiais pratimais - svojėjimas ant keturių, gulėjimas vaiko pozoj (balasanoj. ji tinka abspliučiai visiem, tokioj pozoj gauname labai daug žemės energijos), šliaužiojimas (dešinė koja, kairė ranka. po šio pratimo reikia prasieiti), taip pat veiksmingas dubens virš pilvo iškėlimas (gulatės nugara pasikišusi po dubeniu kokias keturias pagalves). Skaičiau, kad labai aktyvi yra vizualizacija. Reikia visiškai nusiraminti ir atsipalaiduoti. Įsivaizduoti, kaip vaikas persisuka ir atsigula į teisingą padėtį. 83 proc kūdykių persiverčia, net paskutinėmis savaitėmis. Dar vienas triukas, teveliui pabandyt prikviest jį. Reikia paimti tuoaletinio popieriaus ar iš popieriaus padaryti triubelę ir per ją kviesti vaikutį pilvo apačioje. Labai juokingas vaizdas :D Taip pat pilvo apačioje galima įjungti klasikinę muziką. Tokie metodai kaip šviesti vaikui su žibintuvėliu, kad jis bėgtu nuo šviesos, man nelabai priimtini...

Balasana


Savaitgalį vėl shoppinomės! Supratau, kad be griežto sąrašiuko į vaikų parduotuves net nereikia KIŠT NOSIES. Tai turi būt griežtai draužiama įstatymų :) Jau praeitą savaitę nupirkau kelis drabužiukus, laukiu nesulaukiu deliverio :)



Nežinau ar gerai padariau, tačiau nusipirkau manualinį pientraukį. Jau žiauriai gera nuolaida buvo. Na, tikiuosi neapsirikau. Kažkaip elektrinio net nenorėjau. Baugiai jis man atrodo.

Pasidomėjau daugiau nešyklėmis. Taigi išsirinkome ERGO. Babybjor man visai nepatiko.





Sekmadienio vakarą kaip užvesta pradėjau tvarkyt visus namus. Perkrausčiau spintas, pradėjau ruošti Jokūbo kambarį. Taigi, lizdo sukimo etapas prasidėjo:) Esu laiminga. Labai laiminga!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą