trečiadienis, liepos 06, 2011

30 savaičių ir 5 dienos


Visgi pradedu jausti trečiojo semestro smagumus :) Jau susitariau dirbti pagal kitokį darbo grafiką, tiksliau valandėlę trumpiau, nes nuo 9 iki 6, labai jau sunku išsedėt ant kedės. Kartais norisi spjaut į tą darbą ir viską mest, bet iš kitos pusės pagalvoju, ką aš tuose namuose veiksiu. Darbas man patinka, įtampos nejaučiu (kas yra svarbiausia) tai kodėl gi ne.

Tačiau antrą dieną ypač po pietų atrodo, kad pilvukas išauga dvigubai. Vakar jau po pietų krypavau kaip antis. Grįžus namo prasigulinėjau, neskaičiuojant pora min ant kampuolio. Ryte lyg geriau, budri, bet šian po pietų vėl pilvą plešia. Džiaugiuosi dėl to, juk vaikas auga. Oi, tik ką įspyrė į šonkaulius :D Bet man faina. Būna skausmingai, bet vistiek malonu. 

Vakar vakare paprašiau Juozo mažyliui pasekti pasaką. Kadangi neturime dar nei vienos pasakų knygos, jis griebėsi skaityt Vaikai kilę iš dangaus. Ir pradėjo ją skaityt pasakos stiliumi. Kai vertė knygos lapus mane apemė labai geras jausmas. Tas lapų šnaresys priminė vaikystę. Kai mama skaitydavo. Laikas taip greit praėjo.... Prismenu mamytė vis dainuodavo lopšinę Sėdžiu prie langelio, žiūriu pro langelį. Net dabar skamba ausyse. Juokingiausia tai, kad kai nuėjau į mokyklą ir perskaičiau lopšinės žodžius tiesiog buvau pasipiktinus, kodėl tiek mažai teksto. Juk mamaytė dainuodavo valandų valandas :) Kūribinga mamytė, ekspromtu prikurdavo, nes aš buvau ne iš tų vaikų, kurie greit užmiega.........Tačiau vakar, Juozui beskaitant, kad ir apie vaikų auklėjimą.. Nulūžau..

Šiandien pagaliau eisime pasikultūrinti. Esu labai didelė teatro, klasikinės muzikos gerbėja, tačiau Kipre apsileidau. Saulė užliuliuoja. Apart restoranų ir pležo nieko nebematai. Taigi važiuosime į stebuklingą vietą. Renginys vyks antikiniam Amfiteare. Aplink kalnai, apačioj jūra. Nuostabi aura...




 Kiekviną kartą grįžus į Lietuvą stengiuosi nueiti į teatrą. Kiek spėju, vieną du kartus. Paskutinį kartą buvau Keistuolių teatro spektaklyje "Ša, kalba mamos"! Beje, tai buvo viena iš mano mergvakario dalių :) Superinis spektaklis. Visom mamom, besilaukiančiom reikia jį pamatyt. Eikite su draugėm arba labai įsitraukusiais vyrais, kurie gali suprast, ką reiškia MOTINYSTĖ :D

Ša, kalba mamos!



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą