ketvirtadienis, birželio 23, 2011

Karštis prasidėjo


Prasidėjo "laukti"karščiai... Lauke neįmanoma. Jei anksčiau man tai teikė malonumą. Dabar.... PRAGARAS žemėj. Ir tai tik pradžia.. Vakar išėjome pasivaikščioti po devynių, o tvankybė dar laikėsi. Teks savaitgalį bėgt i kalnus :) Nors praeitą sekmadienį, kai buvome, aš sušalau :D Nes ten tik +21 :( Brrr...  Nuolat geriu vandenį, kad nehidratuot. Gerai, kad darbe, namie kondiškės :D

Apetitas pakilo. Valgau valgau, dar nesimato rezultato, bet tuoj.. Jau įsivaizduoju save laibą gražią po gimdymo :) Na, nesu naivi, žinoma, ne iš kart. Bet esu save užsiprogramavus, kad po gimdymo atrodysiu dar geriau, nei prieš tai. Taip ir bus :) Aišku, nekertu bandelių, tik kad tas nuolatinis užkandžiavimas. Nors gal nieko tokio - vaisiai, riešutai.

Pradėjau žiūrėt multikus :) Filmai kažkaip nebeatitinka mano vidinio pasaulio. Tokios gražios tos disnėjaus statytos pasakos. Net ir Juozas įsitraukė į tai :D  Vakar žiūrėjom Tangled.



Antrą dieną esu užsiėmus drabužėlių pirkimu. Jaučiu, kad jau laikas. O dar kai tokios nuolaidos Laredoute. Dar ir prancūzų pasimokai :D Garcon, fille, bebe :)

Šiandien dviem moterim pasakiau tą pačią frazę - nepamirškit MYLĖT SAVĘS!!!! Ir visi kiti Jus mylės. Nepamirškit. Turim visos pasilepint - pedikiūras, manikiūras, kavos puodelis, naujas rūbelis, tada kai MES to norime! Bendraudama dabar su moterim, merginom, kurios neseniai susilaukė vaikučių, padariau išvadą. Laimingos ir mėgaujasi motinyste tik tos, kurios myli ir save. Jos ir viską spėja, ir atrodo puikiai, akys spindi! Kita grupė - pyksta ir vaikų auginimą mato kaip vargą. Ir palinkėjimai skiriasi. Vienos tik apie pozityvumą motinystės metu, kitos apie tai, kaip bus sunku. PASIRUOŠK, SAVO GYVENIMO NEBETURĖSI. Idomu, po gimdymo, į kurią grupę įstosiu...

1 komentaras:

  1. mano save mylejimo llaikas po 12. nuo 10 iki 12 duokle vyrui. romantikai. po 12 llaikas man :) kiek speju, kiek yra jegu ir kiek yra noro:D motinyste veza, kai nezyzi visiems kokia esi varse ir kai i viska ziuri lengvai... o tai,kad llaiko neturesi...yra tiesos, jei labai jau vaikuciais uzsiemi ir namais... o jei vis vaikelius kam pameti del kassavaitinio manikiuro ir SPA... tai tada :) as renkuos savo varianta:D

    AtsakytiPanaikinti