antradienis, gegužės 17, 2011

Vyras gimdyme - už prieš


Pastaruoju metu daug diskutuojame su vyru ar jam dalyvauti gimdyme..
Tiesą sakant, aš prieš. Ir turiu keletą argumentų. Pirmas yra labai aiškus ir paprastas. Manau, kad prie vyro ištyšiu. Esu labai stipri moteris, moku kentėt skausmą - tiek fizinį, tiek moralinį. Bet, kai yra šalia vyras, aš tampu pažeidžiama, išsiblaškius, žodžiu tikra moteris. Manau, ir gimdymo metu, kai jis bus šalia, man skaudės, verksiu, klyksiu ir pan.  Pamenu, kai buvau mažiukė, man labai anksti pradėjo gesti dantukai. Taigi buvau nuolatinė stomatologinio pacientė. Kartais vesdavo mama, kartais tėtis. Vizitai skyrėsi kaip diena ir naktis. Pirmas variantas - veda mama, kuri susikoncentravus į savo mažą mergytę, kad tik jai neskaudėtų, kad tik viskas kuo greičiau praeitų. Matydama visa tai galiu drąsiai pareikšti, kad manipuliuodavau situacija. Subėgdavo keturios seselės manęs laikyt. Rėkdavau, kandžiodavau daktarėm pirštus, spardydavausi. Žodžiu, smagu buvo.  Visa poliklinika sukelta ant kojų. Mama verkia. Antras variantas - veda tėtis. Kadangi stomatologė buvo jo simpatija, į mane per daug nekreipdavo dėmesio, jei ir rodyčiau savo cirkus, nelabai kam jie būtų įdomus. Ramiai sutaisydavo dantukus ir grįždavom namo. Mama negalėdavo patikėt tečio pasakojimu...
Taigi, kai aplinkiniai kreipia į tave dėmesį, pergyvena, atrodo, lyg gali rodyti savo silpnumą. Juk visad apsiverkiam, kai kas paklausia AR VISKAS GERAI, BRANGIOJI?
Antras argumentas. Kodėl vyrai niekad nedalyvaudavo gimdyme anksčiau? Kodėl patys neatlikinėdavo akušerio vaidmens? Matyt, to nereikia. Tai moters misija. Ji turi išlaikyt paslaptį. Juk tiek mažai šiais laikais jų likę... Kam matyt visą tą "virtuvę"? Aš pati negaliu žiūrėt gimdymo video, tai kaip tai gali ištvert vyrai? Įsivaizduoju, kokios poto asociacijos jiems kyla... Ar jie taip pat gali žiūrėt į tave sekso metu? Nemanau...Tik moteris viena turi visą tai iškęsti.
Tikrai nenoriu jo tuo metu. Esu visiškai apsiprendus. Žinoma, mano nuomonė jam visai nepatinka...Dar turime laiko. Galbūt aš pati persigalvosiu, o gal jis persigalvos... Manau, reiks mums abiems pasižiūrėt kokį gimdymą, kad jam atšoktų norai :D:D:D

5 komentarai:

  1. neapvok tecio ir neatimk tu momentu,kai mato savao vaiku uzgimima.As esu uz ,kad tetis irgi matytu, pasitiktu savo vaikus. Mano vyras dalivavo ir pasakysiu,kad kazkokios tragedijos tame nebuvo.skausmo neperims.ir kai tau tikrai skaudes.net neprisiminsi,kad jis salia.usi savy visa per saremius.ne bus laiko tau graudentis:) o vyras manau pamatys,kokia stipri gali buti moteris...

    AtsakytiPanaikinti
  2. man patinka tavo Bog'o naujas rubas :D

    AtsakytiPanaikinti
  3. Aš viską suprantu, kad jam tai taip pat labai svarbu. Tačiau, kam ten šalia stovėt viso gimdymo metu, juk tik pagimdžius galės užeit, paimt vaiką ant rankų. Net nežinau... Manau, to turi norėt abu. Žinoma, galbūt prieš pat tą stebuklingą momentą viskas apsivers ir neįsivaizduosiu, kaip galiu tai padaryt be jo.
    PS. jo, man irgi žymiai labiau patinka blog išvaizda, gaiviau, lengviau

    AtsakytiPanaikinti
  4. tai taip ir sakyk, kad zavalas bijo pats gimdymo.Jis gi nestoves tau priesais ir neziures tarp koju.maniskis mielai stovejo man uz nugaros,llaike pecius,kai stanginaus.Nemate jis ten to viso veiksmo open;)
    Ramiai, ten nera skerdyniu vaizdu. ir pakankamai estetiska...:D
    zinoma yra ribos.moteris nesiskuta plauku vyro akivaizdoj ar ten kitu proceduru nedaro.Bert cia gimdymas.Cia ne tu ESME.Cia visa Esme vaiko atejimas.Tu koncentruojies i materialius tokius dalykus.O tu pazvelk is kitos puses.Ateina jusu vaikas pasJus.Judu issirinko ir abu Jus ji pasitinkant.tas momentas gimimo yra stebuklingas.neatimk is Jo tu dalyku.Cia yra dvasiniai dalykai.

    AtsakytiPanaikinti
  5. kaip tu sujungi savo blog'o post'us su FB arba twiteriu? kur ta programele?

    AtsakytiPanaikinti