antradienis, gegužės 31, 2011



Šiandien vyras man atsiuntė neštumo mėnesių skaičiavimus

1 mėn. - 1-4 sav.
2 mėn. - 5-8 sav.
3 mėn.. - 9-13 sav.
4 mėn. - 14-17 sav.
5 mėn.- 18-22 sav.
6 mėn.- 23-27 sav.
7 mėn. - 28-31 sav.
8 mėn. - 32-35 sav.
9 mėn. - 36-40 sav.


Kažkaip vis galvojau aš penktam mėnesy :D Bet nieko panašaus... Jau įpusėjęs šeštas mėnuo. OMG..... Čia aš taip gerai jaučiuos, kad net neskaičiuoju kiek dar liko ir kiek priėjo? Laikas lekia.. Šiandien du mėnesiai kaip mes susituokę. Nelabai kas per juos pasikeitė. Tik kad vyras nebespaudžia natūralių sulčių rytais :) Aptingo. Ir aš tingi. Gal dėl prasidėjusių karštesnių dienų, gal dėl to, kad noriu save vis palepint. Vis pagalvoju, kad paskutinės mano laisvos dienelės... Mane tik tai ir gąsdina. Nei gimdymas, nei kas kita...
Vakar mūsų vaikis parodė naujų triukų. Pilvas visas ne tai kad bangavo, tai buvo panašiau į norėjimą ištrūkti. Tiesą sakant mes net išsigandom.. Dar pabūk, Jokūbai pilvely, paauk, sustiprėk...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą