ketvirtadienis, gegužės 19, 2011

Kukurūzo burbuolis



Dieve dieve! Mano berniukas matyt darosi panašus į mane ir tampa nebe toks aktyvistas kaip tėvelis...  Mažiau spardosi, sukinėjasi. Matyt apsiprato :) Rytoj prasideda 24 savaitė. Pasižiūrėjau, kad nebetoli ir trečias trimestras. Laikas lekia. Pasak tėvų darželio jis dabar kaip kukurūzo burbuolis ir jo svoris kiekvieną savaitė padidėja 100 gr :) Galiu pasakyt, kad tai labai jaučiasi. Būna, kad per kelias valandas pilvas taip padidėja, kelias valandas jaučiu diskomfortą, poto lyg viskas prasitempia ir vėl galima ramiai gyvent. Atvirai Jums prisipažinsiu, aš tik dabar tikrai pradedu suvokt, kad mano kūne gyvenama mažas mažas žmogeliukas- su mažytėm akytėm, mažyte nosyte, mažiučiukais pirščiukais.... Ir mes turėsim jį išleist į platų pasaulį. Tą savo stebuklą.
Šiandien kilo labai didelis noras jam ką nors nupirkt. Atrodo, tai lyg dar labiau mane suartins su juo. Kai pamatysiu mažiuliukes kelnytes, kepurytes, o kojinyčių mažumas! Aš gimiau 2600 gramų. Mamytė pasakojo, kad jos nagas buvo kaip mano pirščiukas. Negaliu patikėt. Kaip ji nebijojo tokį mažą padarėlį liest :)
Labai laukiu mamos atskrendant.  Jos paramos, patarimų. Daktarė pasakojo, kad kai kurios šeimos prašo pasilikt su vaiku ligoninėj kol mama neatskrido :D Na, nemanau, kad nesusitvarkytume su vyru dviese, bet visgi mamos labai norisi šalia. Žiūrinėjau šiandien jai bilietus. Nuojauta kužda, kad pagimdysiu anksčiau, nei nustatyta data... Taigi net nežinau, kada jai geriau atskrist.. Bijau, kad nepavėluotų :D
Šiandien paprašiau vyro, kad pagamintų vakarienę, nes mes su Jokūbu eisim į jogą :) O tėvelis prisižadėjo pagaminti baklažanų troškinį. Jo šedevru pasidalinsiu ir su jumis.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą