pirmadienis, gegužės 23, 2011

Apsipirkimo savaitei rezultatai



Tiesą sakant, jie yra labai liūdinantys... Kadangi praeitą savaitę susilaukėme svečių iš LT, jie sutrikdė visą mūsų gyvenimo ritmą. Aš dar savaitės pradžioj gaminau, bet vyras, žinoma, savo pažado nebevykdė. Taigi, praktiškai, visas nupirktas daržoves teko išmest, nes turėjom vykdyt svečiam pramoginę programą. Naujai savaitei neužsipirkom dėl tos pačios priežasties, šeštadienį ryte išvažiavom į kitą salos pusę ir nebespėjom. Jums gal tai ir sunku suvokt, kaip nebespėjom, bet Kipre labai specifiškas darbo laikas. Didieji supermarketai dirba maksimum iki pusės 8. Trečiadieniais iki 2. Sekmadieniais išvis nedirba. Tai, kad apsipirktum, turi skirt šeštadienį laiko, nes kitom dienom, tai man joga, tai vyrui treniruotės. Tiesiog nebespėjam. Lietuvoj tokių problemų niekad nebuvo. Dieną naktį gali pirktis, kiek širdis geidžia. Bet dabar suprantu, kad Kipro modelis teisingesnis. Čia klesti smulkus verslas, plius parduotuvėse pardavėjos tikrai nepervargusios, visos šypsosi, paslaugios, nepalyginsi su LT....
Nesu nusiteikus prieš svečius, tiesiog matyt dabar tam tikrai ne pats geriausias laikas, kadangi, man labai svarbi pasidarė dienotvarkė, ypač maisto. O jau kai yra svetimi žmonės namie, viskas griūna. Ir šiaip (nėštukės mane tikrai supras) norisi ir išsidrėbt, taip, kaip nori, ir šiaip... Namuose norisi atsipalaiduot pilnai.
Mums jau 24 savaitės ir 4 dienelės. Vis daugiau šnekam su vyru, kaip viskas bus, kaip keisis mūsų santykiai ir gyvenimas. Tikrai kiekvienai linkiu tokio vyro, kaip savo. Dar niekad nemačiau, kad VYRAS taip lauktų vaiko. Kažkoks nonsensas. Tikiuosi, po gimdymo nieks nepasikeis. Ir Jokūbiukas neliks tik MANO vaikas :D
Baimės baimės baimės baimės. Vis dažniau pagalvoju, kad tik viskas gerai vaikui būtų gimdymo metu. Nereikėjo man skaityt tų komentarų baisių, kad netūraliai gimdant dažnai gydytojai pridaro klaidų. Bet tada save raminu, mes juk dauguma gimę natūraliai ir sveiki esam. Kodėl kažkas turėtų būt ne taip. Bet matyt čia vėl gi hormonai. Vyras sako, kad su manim išvis pastaruoju metu sunku bendraut.... Nors jaučiuosi rami. Žinot, yra ta vidinė ramybė.
Vakar užsisakiau kelis daikčiukus iš draugės rekomenduoto Asos. Tikrai fainas saitas.Yra gerų pasiūlymų :) Radau net dovananėlę savo mažajam broliukui :)
Vis neprisiruošiu nufotkint savo gražiojo pilvuko. Tikiuosi, šiandien vakare pavyks tai pablogint.

3 komentarai:

  1. Agnyte as tau atsiusiu viena knyga, kuri nuramins tavo mintis del naturalaus gimdymo. Mano nuostabioji kaimyne gimde namuose.pati. ir zinok vaikas pats nuostabiausias.nei serga, nei nervuotas, nei kokiu traumu :)
    jei nori galiu duoti kontakta :)galesi issiklausineti :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Šiaip aš rami, bet sakau, man tie "mamyčių" komentarai įvedė šiek tiek distrukcijos į mano mintis. Bet kuriuo atveju, tikrai gimdysiu pati ir tam ruošiuos. Ir tikrai žinau, kad viskas bus labai gerai. O jei likimo lemta, tai vienu ar kitu atveju nuo jo nepabėgsi.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Auksiniai zodziai, kaip ziuresi, ta ir matysi:) nosi i virsu, rankas ant pilvo :)ir placiai sypsomes.

    AtsakytiPanaikinti