pirmadienis, lapkričio 28, 2011

Zindymas

Esu absoliuti zindymo salininke. Nestumo metu ir jau gimus JZJ man net nekilo abejoniu zindyt ar ne? Aciu Viktorijai uz jos nuostabia dovana zindymo eksperto VITKAUSKO knyga Kudikio zindymas nepakeiciamas kaip motinos meile! Jis tik uztvirtino mano mintis ir pojucius. Nesikartosiu, kad motinos pienas yra idealus maistas. As kaip ta pradedancioji vegetare, kurie pyksta ir kovoja su meseedzias, dabar pykstu ant visu motinu, kurios drista pareiks - "Neuztenka pieno!", "Negaliu maitint, nes neturiu pieno!"..................... Pykstu! Labai pykstu del neismanymo. Del nezinojimo! O labiausiai, del nesiklausymo savo instinktu ir sirdies!

Zindau pleze


Turiu drauge. Susigincijom sestadieni. Ji vargse neturi pieno, primaitina misiniais. O pienuko vis mazeja ir mazeja... Ir nezino del ko. Juk ir valgo sociai! Ir issimiega! (primaitintas vaikelis (3 menesiu) juk saunuolis, miega visa nakti!). Is pradziu bandziau jai paaiskinti.. Bet........ bergzdzia!!!!Myliu, gerbiu drasias mamytes - Viktorija, Simute, Kriste - jus saunuoles! Akivaizdziai moterim truksta ziniu. Padekim joms! Misineliu gamintojai daro viska, kad PEDIATRAI paklaustu "ar uztenka pienuko? Jus tikra? Jei ne, formules pavadinimas ant recepto".

1 komentaras:

  1. Puiki knyga apie žindymą. Skaičiau ir aš ją. Man taip pat labai nepatinka, kai mamytės dėl informacijos stokos ir nežinojimo sako, kad: "negali maitinti, nes neturi pieno".

    AtsakytiPanaikinti